פרלמנטרית משווה את החרדים לדאעש: "הנשים מאחור"

ארי וידר No Comments on פרלמנטרית משווה את החרדים לדאעש: "הנשים מאחור"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מהרסייך ומחריביך: אירופה כולה ובלגיה בפרט, שרויה בימים אלו ביגון ואבל ופחד ממשי לאחר שרשרת אירועי הטרור שאירעו ביבשת בשנה האחרונה, ושרובם יצאו משכונות העוני המוסלמיות בבלגיה ובהן שכונת מולנבק, אולם דווקא בימים אלו, מתבטאת חברת פרלמנט יהודית בלגית באומללות רבה, ומדמה את העולם היהודי הדתי לדעאש.

"אם בעולם היו 200 מיליון יהודים והדתיים היו שולטים זה לא היה שונה בהרבה", אמרה סימון סוסקונד, יהודית וחברת פרלמנט בלגית בראיון לאוהד חמו "תראה מה הם עושים בישראל. מושיבים את הנשים מאחורה" הוסיפה.

דבריה של סוסקונד נאמרו בהקשר למאורעות הטרור בבלגיה עם הקשר ברור, כשהתמונה המצטיירת מדבריה הן הקבלה בין הדתיים היהודיים לבין פעילי האיסלאם הקיצוני.

סוסקונד היא אשה, בת לניצולי שואה, שמתגאה בהיותה חילונית ויש מי שרואה בה פרובוקטיבית קבועה. בין היתר היא פעילת שמאל ידועה וכבר לפני כ-30 שנה אירחה בבלגיה את כנס הנשים הפלסטיני-ישראלי הבינלאומי הראשון תחת הכותרת "תנו סיכוי לשלום: נשים משמיעות את קולן" באותה תקופה אסור היה לישראלים להיפגש עם אנשי אש"ף תוניס. כדי למנוע בעיות הוא נבנה כמפגש בינלאומי. הוא כלל ישראליות (יהודיות וערביות), פלסטיניות מהשטחים ומטוניס וקבוצה גדולה של מנהיגות בינלאומיות מרחבי העולם כולל מסין, רוסיה, מצרים וכמובן ארצות הברית ואירופה.



0 תגובות